سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکوراسیون آشپزخانه

عوامل موثر در قیمت مبلمان اداری

    نظر

 

مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می‌کند. مبلمان اداری در یک شرکت می‌تواند فضا را تحت الشعاع قرار کند و متناسب با نوع فعالیت شرکت انتخاب شود.
اگر کمی با دنیای دکوراسیون آشنا باشید قدرت راحت‌تری برای انتخاب مبلمان اداری مناسب با فضای کاری خود خواهید داشت. همان‌طور که می‌دانید فضای اداری شرکت تاثیر متفاوتی بر روی روحیه مخاطبان خواهد گذاشت. می‌تواند روحیه کاری کارمندان را تغییر دهد و یا افراد جدیدی که وارد شرکت می‌شوند را تحت تاثیر قرار دهند. در واقع این تغییر ظاهری باید همه جوره یک تغییر مثبت باشد؛ که هم کارمندان با آن احساس راحتی کنند و هم زیبایی محیط را دوچندان کنند.
شما می‌توانید براساس بودجه خود و همچنین دکوراسیون اداری خود یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید. بهترین کار این است که با افرادی که سالیان سال است در این امر تجربه کافی دارند مشورت کنید. گروه مهندسی مکعب آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان است تا بهترین دکوراسیون اداری را برای محل کار خود انتخاب کنید.
در این مقاله به دو عامل مهم که قیمت مبلمان اداری را تحت تاثیر قرار می‌دهد می‌پردازیم.

 

جنس چوب و تاثیر آن بر قیمت مبلمان اداری

انتخاب جنس چوب برای مبلمان قیمت آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در واقع شما با بخشی از طبیعت زنده ارتباط برقرار می‌کنید و روی آن اثر و طرحی ایجاد می‌کنید. پس باید راه و روش کار با آن توسط استاد ماهر انجام شود تا در نهایت اثری بدون نقص را در اختیارتان بگذارند. کار کردن با چوب گردو بسیار سخت است. به همین دلیل قیمت مبلمان اداری که با چوب گردو ساخته شده باشند بیشتر است.
امروز استفاده و کاربرد MDF در محصولات مبلمان اداری به ویژه میز اداری بسیار پرطرفدار شده است. ام دی اف که یک فرآورده چوبی است، دارای مقاومت خوبی است چرا که از ترکیب چوب به همراه مواد دیگری ساخته می‌شود.

قیمت مبلمان اداری با روکش چرم

همجنین روکش چرم نیز می‌تواند بر روی قیمت مبلمان تاثیر مثبت داشته باشد. استفاده از جنس چرمی در مبلمان اداری نمای بسیار خاصی به آن می‌دهد. همچنین انتخاب مبل اداری با جنس چرمی می‌تواند تاثیر مثبتی بر فعالیت شغلی شما از دید مخاطبان بگذارد. اگر به عنوان یکی از شرکای تجاری برای بستن قرارداد به شرکتی مراجعه کنید، محیط شرکت را زیر نظر دارید و از آن تاثیر می‌گیرید. می‌توانم بدون شک بگویم که با نگاه کردن به دکوراسیون و مبلمان اداری احساس متفاوتی برای همکاری با آن شرکت خواهید داشت. این موضوع می‌تواند بعد روانی داشته باشد. آیا تابحال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا نحوه لباس پوشیدن بازاریابان بسیار مهم است؟ این موضوع نشان‌دهنده تاثیر مثبتی است که بر خریدار می‎‌گذارد. پس با الهام گرفتن این موضوع، دکوراسیون و جنس مبلمان اداری هم تاثیر متفاوتی بر فعالیت شما دارد.
جدا از همه این مسائل، استفاده از مبلمان چرمی دلایل دیگری هم دارد. مبلمان اداری از جنس روکش چرم علاوه بر زیبایی ظاهری و شیک ساختن فضا، دوام و کیفیت خوبی هم دارند. چرم کار شده روی این مبلمان می‌تواند در رنگ‌های گوناگونی تولید شود و شما بر اساس رنگ دکوراسیون اداری خود و حتی رنگ لوگوی سازمانی خود برای ست کردن کمک بگیرید. یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از این جنس این است که با نشستن بر روی صندلی اداری چرمی به شما احساس راحتی می‌دهد. جنس انعطاف پذیر چرم، باعث می‌شود از خستگی طولانی مدت بر روی مبلمان کمتر احساس خستگی داشته باشید.
با این دلایل پس بی دلیل نیست که قیمت مبلمان اداری چرمی کمی بالاتر نسبت به جنس‌های دیگر باشد.
اما برای تمیز نگه داشتن مبلمان چرمی باید آن را از گرد و غبار دور کنید. در صورت مشاهده غبار روی چرم، به کمک جاروبرقی خاک‌زدایی کنید سپس به کمک یک دستمال نرم آن را تمیز کنید.

برای انتخاب  و خرید مبلمان مقاله ” ویژگی مبلمان اداری ارگونومی ” را مطالعه کنید.